ПЛАН роботи на ЛИСТОПАД 2020 року
План роботи
соціального педагога
Пазюк Зоряни Михайлівни
на ЛИСТОПАД 2020 року
№ |
Функції по роботі з
учнями, педпрацівниками, батьками, органами держадміністрацій та місцевого
самоврядування |
Термін проведен-ня |
Цільова аудиторія |
Норми часу |
Примітка |
1. |
Діагностичні: |
|
|
|
|
1.1. |
Визначення соціально-вразливих груп учнів. |
1-2 тиждень |
Здобувачі освіти
І-го курсу |
Фактично
використаний час |
|
1.2. |
Прогнозування соціального супроводу учнівського колективу
та здобувачів освіти із «гр. ризику». |
3-4 |
Здобувачі освіти І-ІІІ курсів |
Фактично
використаний час |
|
2. |
Консультативні: |
Протягом місяця |
|
|
|
2.1. |
- індивідуальне консультування учнів; |
здобувачі освіти |
Фактично
використаний час |
|
|
2.2. |
- індивідуальне консультування батьків; |
батьки |
Фактично
використаний час |
|
|
2.3. |
-індивідуальне консультування педпрацівників |
педпраців-ники |
Фактично
використаний час |
|
|
3. |
Захисні: |
|
|
|
|
3.1. |
Представлення інтересів учнів у різноманітних інстанціях
(службі у справах дітей, у правоохоронних та судових органах) |
Протягом місяця |
Спеціалісти |
Фактично
використаний час |
|
4. |
Профілактично-
просвітницькі: |
|
|
|
|
4.1. |
Онлайн-лекторій до «Дня заснування ЮНЕСКО». |
1-й тиждень |
Учасники осв.
процесу |
Фактично використаний час |
|
4.2. |
Онлайн-брифінг до «Міжнародний дня проти фашизму, расизму
та антисемітизму» |
2-й тиждень |
Учасники осв.
процесу |
Фактично використаний час |
|
4.3. |
Круглий стіл/, присвячений «Дню Гідності та Свободи» |
3-й тиждень |
Учасники осв.
процесу |
Фактично використаний час |
|
4.4. |
Бесіда, присвячена «Міжнародному дню боротьби за
ліквідацію насильства над жінками» |
4-й тиждень |
Учасники осв.
процесу |
Фактично використаний час |
|
4.5. |
Формування листів-звернень у соцслужби, ювенальну
провенцію щодо учнів, які мають значні втрати навчального часу та академзаборгованість |
Постійно |
Керівниц-тво та
спеціалісти |
Фактично
використаний час |
|
4.3. |
Участь у роботі ради профілактики |
4-й тиждень |
Здобувачі освіти |
2 год |
|
5. |
Організаційно-методичні: |
|
|
|
|
5.1. |
Робота з документацією. |
постійно |
- |
Фактично
використаний час |
|
5.2. |
Опрацювання нормативно-правової бази. |
постійно |
- |
Фактично
використаний час |
|
5.3. |
Участь у вебінарах рекомендованих НМЦ П(ПТ)О, ІППО ЧО,
освітніми порталами «Всеосвіта», «На
Урок» |
постійно |
Методисти НМЦ П(ПТ)О, лектори |
Фактично
використаний час |
|
5.4. |
Підготовка матеріалу для блогу у рамках просвітницької
роботи на тему: «День заснування ЮНЕСКО» |
1-й тиждень |
Учасники осв. процесу |
Фактично
використаний час |
|
5.5. |
Підготовка матеріалу для блогу на тему: «Міжнародний день
проти фашизму, расизму та антисемітизму» |
До 09.11 |
Учасники осв. процесу |
Фактично
використаний час |
|
5.6. |
Підготовка до бесіди з елементами тренінгових активностей «Вплив емоційно-вольового фактору на процес
соціалізації особистості» (для засідання м/о кл.кер. та вихователів) |
3-й |
Кл. керівники |
Фактично
використаний час |
|
5.7. |
Підготовка матеріалу просвітницької роботи на тему: «Міжнародний
день боротьби за ліквідацію насильства над жінками» |
До 25.11 |
Учасники осв. процесу |
Фактично
використаний час |
|
5.8. |
Підготовка інформації для блогу про історію виникнення
свята – «Дня студента» та привітання. |
До 17.11 |
Учні І-ІІІ курсів |
Фактично
використаний час |
|
5.9. |
Підготовка матеріалу для блогу у рамках просвітницької
роботи присвяченого Дню Гідності та Свободи. |
До 21.11 |
Учасники осв. процесу |
Фактично
використаний час |
|
5.10. |
Складання плану роботи на наступний місяць; |
До 25.03.. |
- |
Фактично
використаний час |
|
5.11. |
Коригування банку даних здобувачів |
Постійно |
- |
Фактично
використаний час |
|
Соціальний педагог
Зоряна ПАЗЮК