ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ Пазюк Зоряни Михайлівни, викладача іноземних мов

Індивідуальний план самоосвіти

викладача іноземних мов
Пазюк Зоряни Михайлівни
під час карантину
 з 06. 03 по 30. 04. 2020

п.п.
Дата 
Зміст роботи 
Примітки 
1.

2.
06.03
1. Коригування поурочно-тематичного планування навчальних груп №23,26,27,28
2. Ознайомлення з інтернет-ресурсами освітніх порталів «На Урок», «Всеосвіта», «Goеthe-Institut»

3.


4.

10.03
1. Підбір електронних ресурсів для опрацювання тем домашнього завдання навчальних груп №23, 26, 27, 28 відповідно до поурочно-тематичного планування та чинного розкладу.
2. Створення контактної бази даних здобувачів освіти відповідних груп.

5.

6.
11.03
1. Підбір електронних ресурсів для опрацювання тем фахового читання.
2. Коригування блогу та висвітлення завдань для самостійного опрацювання.

7.

8.
12.03
1.Докомплектація навчальних матеріалів для фахового читання з професії «Кухар, кондитер».
2. Он-лайн консультація для здобувачів освіти.


9.

10.
13.03
1. Підбір матеріалів для семестрового контролю для навчальних груп №21, 23, 26, 27, 28.
2. Підбір матеріалів для фахового читання з професії «Робітник з комплекснго обслуговування і ремонту будинків».

11.

12.
16.03
1. Ознайомлення та підбір матеріалів з німецької мови для семестрового контролю з аудіювання та читання.
2.Перевірка отриманих завдань.

13.

14.
17.03
1. Перегляд вебінару «Попкультура та інтегроване навчання на уроках англійської мови».
2. Опрацювання нормативно-правової бази щодо запобіганню COVID-19 (Наказ МОН № 406 від 16 березня 2020 року «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19»)

Сайт «На Урок»

15.

16.
18.03
1. Опрацювання матеріалів від Cambridge University Press «Методичні і практичні поради щодо дистанційного навчання»
2. Перевірка отриманих завдань.
17.


18.
19.03
1. Перегляд відео на тему «Дистанційна робота для вчителів» в.о. міністра освіти та науки України Любомири Мандзій.
2. Підбір матеріалів для фахового читання з професії «Перукар, манікюрниця».



19.
20.03
Перегляд німецькомовного вебінару від видавництва Hueber «Webinar: Neurobiologische Grundlagen des Lernens»
20.

21.
23.03
1.Ознайомлення з он-лайн ресурсами  (освітньо-методичного центру Пірсон-Дінтернал.

2. Перегляд вебінару заступника міністра освіти Петра Коржевського «Дистанційне навчання у закладах профосвіти»

22.

23.
24.03

2. Підбір матеріалу з німецької мови для фахового читання за  професією «Автослюсар».
Сайт «На Урок»
24.

25.
25.03
1. Поповнення відеотеки «Часи дієслів в англійській мові».
2.Перевірка отриманих завдань.

26.

27.
26.03
1.Участь у засіданні навчально-методичної ради НМЦ ПТО ЧО та ознайомлення колег з рекомендаціями у вайбер-чаті групи «ВПУ№24».
2. Оновлення блогу.

(Viber-чат), матеріали електронної розсилки
28.
29.
27.03
1.Поповнення відеотеки на тему «Food and Meals».
2. Он-лайн консультація із здобувачами освіти.


30.
31.
30.03
1.Докомплектація навчально-дидактичних матеріалів з професії «Кухар, кондитер».
2. Перевірка отриманих завдань.

32.

33.
31.03
2. Онлайн-консультація із здобувачами освіти.
Сайт «На Урок»

34.
01.04
Сайт «На Урок»

35.

36.
02.04
1. Докомплектація навчально-дидактичних матеріалів з  професії «Робітник з комплексного обслуговування і ремонту будинків».
2. Перевірка отриманих завдань.

37.

03.04
Опрацювання матеріалів від «Лінгвіст» щодо методики дистанційного навчання «Supporting Every Teacher»
38.

39.
06.04
1.Опрацювання концепцій та матеріалів, пропонованих Гете-Інститутом методик щодо викладання німецької мови підліткам.
2. Перевірка отриманих завдань.
40.
07.04
Ознайомлення із статтями, розробками, аудіододатками від «Лінгвіст».
41.

42.
08.04
1. Поповнення дидактичних матеріалів з граматики німецької мови.
2.Ознайомлення із запропонованими Гете-Інститутом відповідними ресурсами.


43.
09.04
Докомплектація дидактичних матеріалів для фахового читання для професії «Робітник з комплексного обслуговування і ремонту будинків»

44.
10.04
Сайт «На Урок»

45.

46.

13.04.
1.Перегляд навчально-методичних новинок від видавництва «Лінгвіст».
2.Ознайомлення із статею «Supporting every teacher: good enough is good enough» (Philip Kerr)

47.
14.04.
Перегляд вебінару «STEAM та арт-інструменти для підтримки психічного та фізичного здоровя під час карантину».
Сайт «На Урок»

48.
49.
15.04.
1.Реєстрація на вебінар.
2. Докомплектація дидактичних матеріалів для семестрового контролю.

50.
16.04.
Ознайомлення з листом МОН від 16.04.2020 «Про закінчення навчального року та оцінювання під час карантину»
51.
17.04
DEUTSCH LEHREN LERNEN (DLL)
«Дидактичні основи та професійно-орієнтовані методи/ Fachdidaktische Grundlagen und praxisorientierte Methoden»
Сайт «Goethe-Institut»
52.


53.
21.04
1. Огляд методичних новинок та ознайомлення із статтями освітніх порталів  від Лінгвіст”, “Ghoethe -Institut”, «На Урок».
2. Ознайомлення із змінами нормативно-правової бази щодо дистанційного навчання.


https://mon.gov.ua
54.

55.
22.04
1.Опрацювання матеріалів з предметно-мовно інтегрованого навчання німецькою мовою «CLIL»-
2. Реєстрація для участі у вебінарі.
56.

57.
23.04
1. Огляд матеріалів від Goethe-Institut «CLIL в Україні. Навчальні матеріали.»
2. Перегляд вебінару «Ефективні освітні рішення в умовах карантину»
Сайт «На урок»
58.

59.
24.04
1.Перегляд вебінару «Developing Thinking Skills through Reading with Anne Robinson»
2. Оновлення блогу.

60.

61.
27.04.
1. Перегляд вебінару «Створення та ведення блогу на платформі «Всеосвіта»
2. Систематизація та доповнення дидактичних матеріалів з граматики англійської мови.
Сайт «Всеосвіта»
62.

63.
28.04.
1. Поповнення електронної бази даних для фахового читання з професії «Кухар, кондитер».
2. Робота з блогом.

64.
29.04.
1. Докомплектація матеріалів для І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови (читання, аудіюввання, письмо).

65.
30.04.
1. Перегляд вебінару «Он-лайн інструменти для створення навчальних відео та скринкастів»
2. Робота з блогом.
Сайт «Всеосвіта»











Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

ПЛАН РОБОТИ кабінету англійської мови №12 на 2020/21 н. р.

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ кабінету англійської мови на 2020/25 н.р.

«Національно-патріотичне виховання крізь призму духовно-моральних цінностей»