ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН САМООСВІТИ Пазюк Зоряни Михайлівни, викладача іноземних мов
Індивідуальний план самоосвіти
викладача
іноземних мов
Пазюк Зоряни Михайлівни
під час
карантину
з 06. 03 по 30. 04. 2020
№
п.п.
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Примітки
|
1.
2.
|
06.03
|
1. Коригування поурочно-тематичного планування навчальних груп
№23,26,27,28
2. Ознайомлення з інтернет-ресурсами освітніх порталів «На Урок»,
«Всеосвіта», «Goеthe-Institut»
|
|
3.
4.
|
10.03
|
1. Підбір електронних ресурсів для опрацювання тем домашнього завдання навчальних
груп №23, 26, 27, 28 відповідно до поурочно-тематичного планування та чинного
розкладу.
2. Створення контактної бази даних здобувачів освіти відповідних груп.
|
|
5.
6.
|
11.03
|
1. Підбір електронних ресурсів для опрацювання тем фахового читання.
2. Коригування блогу та висвітлення завдань для самостійного
опрацювання.
|
|
7.
8.
|
12.03
|
1.Докомплектація навчальних матеріалів для фахового читання з професії
«Кухар, кондитер».
2. Он-лайн консультація для здобувачів освіти.
|
|
9.
10.
|
13.03
|
1. Підбір матеріалів для семестрового контролю для навчальних груп №21,
23, 26, 27, 28.
2. Підбір матеріалів для фахового читання з професії «Робітник з
комплекснго обслуговування і ремонту будинків».
|
|
11.
12.
|
16.03
|
1. Ознайомлення та підбір матеріалів з
німецької мови для семестрового контролю з аудіювання та читання.
2.Перевірка
отриманих завдань.
|
|
13.
14.
|
17.03
|
1. Перегляд вебінару «Попкультура та інтегроване навчання на уроках
англійської мови».
2. Опрацювання
нормативно-правової бази щодо запобіганню COVID-19 (Наказ МОН № 406 від 16 березня 2020 року «Про організаційні заходи для запобігання поширенню коронавірусу COVID-19»)
|
Сайт «На Урок»
|
15.
16.
|
18.03
|
1. Опрацювання матеріалів від Cambridge University Press «Методичні і практичні поради щодо
дистанційного навчання»
2. Перевірка отриманих завдань.
|
|
17.
18.
|
19.03
|
1. Перегляд відео на тему «Дистанційна робота для вчителів» в.о.
міністра освіти та науки України Любомири Мандзій.
2. Підбір матеріалів для фахового читання з професії «Перукар,
манікюрниця».
|
|
19.
|
20.03
|
Перегляд німецькомовного вебінару від видавництва Hueber «Webinar: Neurobiologische Grundlagen des Lernens»
|
|
20.
21.
|
23.03
|
2. Перегляд вебінару заступника міністра освіти
Петра Коржевського «Дистанційне
навчання у закладах профосвіти»
|
|
22.
23.
|
24.03
|
2. Підбір матеріалу з німецької мови для фахового читання за професією «Автослюсар».
|
Сайт «На Урок»
|
24.
25.
|
25.03
|
1. Поповнення відеотеки «Часи дієслів в англійській мові».
2.Перевірка отриманих завдань.
|
|
26.
27.
|
26.03
|
1.Участь у засіданні навчально-методичної ради НМЦ ПТО ЧО та
ознайомлення колег з рекомендаціями у вайбер-чаті групи «ВПУ№24».
2. Оновлення блогу.
|
(Viber-чат), матеріали
електронної розсилки
|
28.
29.
|
27.03
|
1.Поповнення відеотеки на тему «Food and Meals».
2. Он-лайн консультація із здобувачами освіти.
|
|
30.
31.
|
30.03
|
1.Докомплектація навчально-дидактичних матеріалів з професії «Кухар,
кондитер».
2. Перевірка отриманих завдань.
|
|
32.
33.
|
31.03
|
2. Онлайн-консультація із здобувачами освіти.
|
Сайт «На Урок»
|
34.
|
01.04
|
Сайт «На Урок»
|
|
35.
36.
|
02.04
|
1. Докомплектація навчально-дидактичних матеріалів з професії «Робітник з комплексного
обслуговування і ремонту будинків».
2. Перевірка отриманих завдань.
|
|
37.
|
03.04
|
Опрацювання матеріалів від «Лінгвіст» щодо методики дистанційного
навчання «Supporting Every Teacher»
|
|
38.
39.
|
06.04
|
1.Опрацювання концепцій та матеріалів,
пропонованих Гете-Інститутом методик щодо викладання німецької мови
підліткам.
2. Перевірка отриманих завдань.
|
|
40.
|
07.04
|
Ознайомлення із статтями, розробками, аудіододатками від «Лінгвіст».
|
|
41.
42.
|
08.04
|
1. Поповнення дидактичних матеріалів з
граматики німецької мови.
2.Ознайомлення із запропонованими
Гете-Інститутом відповідними ресурсами.
|
|
43.
|
09.04
|
Докомплектація дидактичних матеріалів для фахового читання для професії
«Робітник з комплексного обслуговування і ремонту будинків»
|
|
44.
|
10.04
|
Сайт «На Урок»
|
|
45.
46.
|
13.04.
|
1.Перегляд навчально-методичних новинок від видавництва «Лінгвіст».
2.Ознайомлення із статею «Supporting every teacher: good enough is good enough» (Philip Kerr)
|
|
47.
|
14.04.
|
Перегляд вебінару «STEAM та арт-інструменти для підтримки психічного та
фізичного здоров’я під час карантину».
|
Сайт «На Урок»
|
48.
49.
|
15.04.
|
1.Реєстрація на вебінар.
2. Докомплектація дидактичних матеріалів для семестрового контролю.
|
|
50.
|
16.04.
|
Ознайомлення з листом МОН від 16.04.2020 «Про закінчення навчального
року та оцінювання під час карантину»
|
|
51.
|
17.04
|
DEUTSCH LEHREN LERNEN (DLL)
«Дидактичні основи та професійно-орієнтовані
методи/ Fachdidaktische Grundlagen und praxisorientierte Methoden»
|
Сайт «Goethe-Institut»
|
52.
53.
|
21.04
|
1. Огляд методичних новинок та ознайомлення із
статтями освітніх порталів від “Лінгвіст”, “Ghoethe -Institut”, «На Урок».
2. Ознайомлення із змінами нормативно-правової
бази щодо дистанційного навчання.
|
https://mon.gov.ua
|
54.
55.
|
22.04
|
1.Опрацювання матеріалів з предметно-мовно
інтегрованого навчання німецькою мовою «CLIL»-
2. Реєстрація для участі у вебінарі.
|
|
56.
57.
|
23.04
|
1. Огляд матеріалів від Goethe-Institut «CLIL в Україні. Навчальні матеріали.»
2. Перегляд вебінару «Ефективні
освітні рішення в умовах карантину»
|
Сайт «На урок»
|
58.
59.
|
24.04
|
1.Перегляд вебінару «Developing Thinking Skills through Reading with Anne Robinson»
2. Оновлення блогу.
|
|
60.
61.
|
27.04.
|
1. Перегляд
вебінару «Створення та ведення блогу на платформі «Всеосвіта»
2.
Систематизація та доповнення дидактичних матеріалів з граматики англійської
мови.
|
Сайт «Всеосвіта»
|
62.
63.
|
28.04.
|
1. Поповнення електронної
бази даних для фахового читання з професії «Кухар, кондитер».
2. Робота з блогом.
|
|
64.
|
29.04.
|
1. Докомплектація матеріалів
для І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови (читання,
аудіюввання, письмо).
|
|
65.
|
30.04.
|
1. Перегляд вебінару «Он-лайн
інструменти для створення навчальних відео та скринкастів»
2. Робота з блогом.
|
Сайт «Всеосвіта»
|
|
|
|
|
Комментарии
Отправить комментарий