ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ (з 04.05 по 29.05.2020) Пазюк Зоряни Михайлівни, викладача іноземних мов

Індивідуальний план самоосвіти

викладача іноземних мов

Пазюк Зоряни Михайлівни

під час карантину

 з 04. 05 по 29. 05. 2020

п.п.

Дата 

Зміст роботи 

Примітки 

1.

 

2.

04.05.

1. Ознайомлення з інтернет-ресурсами освітніх порталів «На Урок», «Всеосвіта», «Goеthe-Institut».

2. Докомплектація навчально-дидактичних матеріалів «Граматика німецької мови»

https://naurok.com.ua/

https://vseosvita.ua/webinar

https://www.goethe.de/ins/ua/uk

3.

 

 

4.

 

05.05.

1. Підбір електронних ресурсів для опрацювання тем фахового читання.

2. Реєстрація для участі у вебінарі з метю підвищення кваліфікації.

 

 

https://vseosvita.ua/webinar

5.

 

6.

06.05.

1. Опрацювання освітніх рессурсів «Online-Fortbildung» /Methodik und Didaktik

2. Участь у вебінарі «Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку учасників освітнього процесу»

https://www.goethe.de/de/spr/unt/for/kur/kur.html

 

https://vseosvita.ua/webinar

7.

 

8.

07.05.

1. Докомплектація навчально-дидактичних матеріалів «Граматика англійської мови. Узгодження часів».

2.Оформлення документації.

дистанційно

9.

 

10.

08.05.

1. Пошук та докомплектація електронної бази даних з професії «Кухар, кондитер».

2. Сиситематизація та поповнення роздаткового матеріалу з професії «Кухар, кондитер».

дистанційно

11.

 

12.

12.05.

1.Перегляд відеоролика від Міністерства освіти та науки України  (з в.о. міністра Любомирою Мандзій) «Поради: як заповнювати класний журнал після карантину»

https://www.youtube.com/watch?v=aV6JWhAO8Eo

13.

 

 

14.

13.05.

1. Поповнення електронної бази даних теми «REISE durch DEUTSCHSPRACHIGE LÄNDER».

2. Перегляд вебінару «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними»

 

дистанційно

 

 

https://vseosvita.ua/webinar

15.

 

16.

14.05.

1. Ознайомлення із платформою щодо підготовки до ЗНО «Be SMART»

2. Поширення інформації щодо платформи «Be SMART» у viber-чаті.

https://course.besmart.study/course/list

 

Viber-чат

17.

 

 

18.

15.05.

1. Робота з блогом: конструктор.

2. Підбір матеріалів для фахового читання з професії «Робітник з комплекснго обслуговування і ремонту будинків».

https://vpu24english.blogspot.com/

19.

18.05.

1. Робота з документацією.

2. Здійснення записів у журналах теоретичного навчання.

 

 

офлайн

 

20.

 

21.

19.05.

1. Опрацювання освітніх рессурсів «Online-Fortbildung» /Mediendidaktik.

2.Ознайомлення із матеріалами фахової літератури від Cambridge University Press

 

https://www.goethe.de/de/spr/unt/for/kur/kur.html

 

 

 

 

22.

 

 

 

 

23.

20.05.

1. Експрес-огляд публікацій «Три училища на Бууковині стануть центрами професійної досконалості».

 

2. Огляд інформації «Актуальні дати, основні сесії ЗНО» та поширення у viber-чаті.

https://acc.cv.ua/news/chernivtsi/tri-uchilischa-na-bukovini-stanut-centrami-profesiynoyi-doskonalosti-58750

testportal.gov.ua

 

24.

 

 

 

 

25.

21.05.

1. Перегляд вебінару «BEWEGUNGSSPIELE WÄHREND DES ONLINE-UNTERRICHTENS» (Referentin: Claudia Böschel)

2. Докомплектація маиеріалів семестрового контролю з німецької мови |/SCHREIBEN/

 

https://www.goethe.de/de/spr/unt/for/kur/kos/twe.cfm?fuseaction=events.detail&event_id=21856531

26.

 

27.

22.05.

1.Заповнення АНКЕТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА.

2. Систематизація електронної бази відеоматеріалів на тему «Painting»

dogs.google.com/form

 

дистанційно

28.

 

 

 

29.

25.05.

1. Перегляд вебінару від Goethe-Institut Guter Fremdsprachenunterricht - Wie sieht das bei mir aus?

2. Перегляд тематичних ресурсів «Lehrmaterialien»

https://vimeo.com/422381769

 

https://www.goethe.de/ins/ua/uk

 

30.

 

 

31.

26.05.

1. Докомплектація навчально-дидактичних матеріалів із професії «Перукар (перукар-модельєр), манікюрник».

2. Здійснення записів у журналі теоретичного навчання навчальної групи №28.

дистанційно

 

 

офлайн

32.

 

33.

27.05.

1.Надання пропозицій щодо ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ роботи.

2. Перегляд вебінару «Сучасний урок. У пошуках натхнення.»

Viber-чат

https://naurok.com.ua/webinar/suchasniy-urok-u-poshukah-nathnennya

34.

 

35.

28.05.

1.Докомплектація матеріалів семестрового контролю з німецької мови.LESEN, HÖREN

2.Перегляд вебінару «Ігрові онлайн-ресурси у дистанційному навчанні:граючись, навчаємо»

 

 

https://naurok.com.ua/webinar

36.

 

37.

29.05.

1. Робота з документацією.

2. Здійснення записів з предмета «Німецька мова» у журналі теоретичного навчання гр. №23.

 

офлайн

 


Популярные сообщения из этого блога

ПЛАН РОБОТИ кабінету англійської мови №12 на 2020/21 н. р.

ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН РОБОТИ кабінету англійської мови на 2020/25 н.р.

«Національно-патріотичне виховання крізь призму духовно-моральних цінностей»