ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ (з 04.05 по 29.05.2020) Пазюк Зоряни Михайлівни, викладача іноземних мов
Індивідуальний план самоосвіти
викладача
іноземних мов
Пазюк Зоряни Михайлівни
під час
карантину
з 04. 05 по 29. 05. 2020
№ п.п. |
Дата |
Зміст роботи |
Примітки |
1.
2. |
04.05. |
1. Ознайомлення з інтернет-ресурсами освітніх порталів «На Урок»,
«Всеосвіта», «Goеthe-Institut». 2. Докомплектація навчально-дидактичних матеріалів «Граматика німецької
мови» |
|
3.
4.
|
05.05. |
1. Підбір електронних ресурсів для опрацювання тем фахового читання. 2. Реєстрація для участі у вебінарі з метю підвищення кваліфікації. |
|
5.
6. |
06.05. |
1. Опрацювання освітніх рессурсів «Online-Fortbildung» /Methodik und Didaktik 2. Участь у вебінарі «Гейміфікація в освіті. Ігрові рішення як засіб розвитку
учасників освітнього процесу» |
https://www.goethe.de/de/spr/unt/for/kur/kur.html
|
7.
8. |
07.05. |
1. Докомплектація навчально-дидактичних матеріалів «Граматика
англійської мови. Узгодження часів». 2.Оформлення документації. |
дистанційно |
9.
10. |
08.05. |
1. Пошук та докомплектація електронної бази даних з професії «Кухар,
кондитер». 2. Сиситематизація та поповнення роздаткового матеріалу з професії
«Кухар, кондитер». |
дистанційно |
11.
12. |
12.05. |
1.Перегляд відеоролика від Міністерства освіти
та науки України (з в.о. міністра
Любомирою Мандзій) «Поради: як заповнювати класний журнал після карантину» |
|
13.
14. |
13.05. |
1. Поповнення електронної бази даних теми «REISE durch DEUTSCHSPRACHIGE LÄNDER». 2.
Перегляд вебінару «Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах
дистанційного та стаціонарного навчання. Як зробити свої тести надсучасними»
|
дистанційно
|
15.
16. |
14.05. |
1. Ознайомлення із платформою щодо підготовки до ЗНО «Be SMART» 2. Поширення інформації щодо платформи «Be SMART» у viber-чаті. |
https://course.besmart.study/course/list
Viber-чат |
17.
18. |
15.05. |
1. Робота з блогом: конструктор. 2. Підбір матеріалів для фахового читання з професії «Робітник з
комплекснго обслуговування і ремонту будинків». |
|
19. |
18.05. |
1. Робота з документацією. 2. Здійснення записів у журналах теоретичного навчання. |
офлайн
|
20.
21. |
19.05. |
1. Опрацювання освітніх рессурсів «Online-Fortbildung» /Mediendidaktik. 2.Ознайомлення із матеріалами фахової літератури від Cambridge University Press
|
https://www.goethe.de/de/spr/unt/for/kur/kur.html
|
22.
23. |
20.05. |
1. Експрес-огляд
публікацій «Три училища на Бууковині стануть центрами професійної
досконалості».
2. Огляд інформації «Актуальні
дати, основні сесії ЗНО» та поширення у viber-чаті.
|
testportal.gov.ua
|
24.
25. |
21.05. |
1. Перегляд вебінару «BEWEGUNGSSPIELE
WÄHREND DES ONLINE-UNTERRICHTENS» (Referentin: Claudia Böschel)
2. Докомплектація маиеріалів семестрового контролю з німецької мови |/SCHREIBEN/
|
https://www.goethe.de/de/spr/unt/for/kur/kos/twe.cfm?fuseaction=events.detail&event_id=21856531 |
26.
27. |
22.05. |
1.Заповнення АНКЕТИ
ПЕДАГОГІЧНОГО ПРАЦІВНИКА.
2. Систематизація електронної
бази відеоматеріалів на тему «Painting»
|
dogs.google.com/form
дистанційно |
28.
29. |
25.05. |
1. Перегляд вебінару від Goethe-Institut „ Guter
Fremdsprachenunterricht - Wie sieht das bei mir aus?“
2. Перегляд тематичних ресурсів «Lehrmaterialien»
|
https://www.goethe.de/ins/ua/uk
|
30.
31. |
26.05. |
1. Докомплектація
навчально-дидактичних матеріалів із професії «Перукар (перукар-модельєр),
манікюрник».
2. Здійснення записів у журналі
теоретичного навчання навчальної групи №28.
|
дистанційно
офлайн |
32.
33. |
27.05. |
1.Надання
пропозицій щодо ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ роботи.
2. Перегляд вебінару «Сучасний урок. У пошуках
натхнення.»
|
Viber-чат https://naurok.com.ua/webinar/suchasniy-urok-u-poshukah-nathnennya |
34.
35. |
28.05. |
1.Докомплектація матеріалів
семестрового контролю з німецької мови.LESEN, HÖREN
2.Перегляд вебінару «Ігрові
онлайн-ресурси у дистанційному навчанні:граючись, навчаємо»
|
https://naurok.com.ua/webinar |
36.
37. |
29.05. |
1. Робота з документацією.
2. Здійснення записів з предмета
«Німецька мова» у журналі теоретичного навчання гр. №23.
|
офлайн |